![]() 4.1.1c Удео деце и младих на крају основног образовања (8. разреда) која постижу најмање минимални ниво достигнућа у читању и математици, према полуМетаподациПериодика: ТрогодишњаГодина: 2025 |
МЕТАПОДАЦИ |
Информације о индикатору |
Дефиниција и методологија |
Извор података и периодика прикупљања података |
Напомена |
ID глобалног индикатора |
Датум ажурирања метаподатака |
Глобални метаподаци |
Информације о индикатору | Врх |
Назив индикатора | |
4.1.1c Удео деце и младих на крају основног образовања (8. разреда) која постижу најмање минимални ниво достигнућа у читању и математици, према полу | |
Назив глобалног индикатора | |
4.1.1 Удео деце и младих (а) у разредима 2/3; (b) на крају основног; и (c) на крају нижег средњег образовања која постижу најмање минимални ниво достигнућа у (i) читању и (ii) математици, према полу | |
Потциљ | |
4.1 До 2030. обезбедити да све девојчице и дечаци заврше бесплатно, равноправно и квалитетно основно и средње образовање које води ка релевантним и ефикасним исходима учења | |
Циљ | |
Циљ 4. Обезбедити инклузивно и праведно квалитетно образовање и промовисати могућност целоживотног учења за све |
Дефиниција и методологија | Врх |
Дефиниција | |
Минимални ниво достигнућа (МНД) је мерило основног знања у домену математике и читања мерено кроз процене учења и одговарајуће разреде. | |
Методолошка објашњења | |
Подаци се добијају из PISA тестирања које спроводи OECD. | |
Начин рачунања | |
Подаци се добијају из PISA тестирања које спроводи OECD. | |
Јединица мере | |
% | |
Доступне дезагрегације | |
Пол, Школски предмет | |
Територијални ниво | |
Република Србија |
Извор података и периодика прикупљања података | Врх |
Извор података | |
Уједињене нације/ОЕCD- Организација за економску сарадњу и развој | |
Периодика прикупљања података | |
Трогодишња |
Напомена | Врх |
Подаци се односе на (c) крај нижег средњег образовања (завршетак школовања - осмог разреда). |
ID глобалног индикатора | Врх |
C040101 |
Датум ажурирања метаподатака | Врх |
29/5/2025 |
Глобални метаподаци | Врх |
https://unstats.un.org/sdgs/metadata/files/Metadata-04-01-01.pdf |